Sokak fejében megfordulhatott mostanában, hogy mi visz rá egy alapvetően sikeres vállalatot arra, hogy megváltoztassa a nevét.

Jelenleg a Facebook meta létrejötte sokkolta a világot. Mark Zuckerberg állítása szerint, ezen változtatás hátterében nem áll más, minthogy a Facebook cégnév nem képes lefedni mindazt, amit az általuk fejlesztett platformok nyújtanak, illetve előhírnöke is annak, miszerint a programozó egy újabb lépést tett a régóta megálmodott Metaverzum létrehozása érdekében.

Ennek célja az lenne, hogy a virtuális valóság használatával a felhasználók minél több tevékenységet elvégezhessenek anélkül, hogy elhagyják az otthonukat. A Facebook meta megszületésének egyesek szerint köze lehet a nagymennyiségű adatlopáshoz, nem megfelelő adattároláshoz, amit egyelőre nem volt képes lemosni magáról.

Mivel a fiatalok általában nem használják ezt a platformot, kérdéses, hogy lesz-e egyáltalán a Metaverzum használatára kereslet, illetve a virtuális valóságuk fejlettsége is kétségeket von maga után.